Funcţiile necesare pentru administrarea cursului sunt accesibile din meniul
Editarea poate fi activată fie prin click
pe această funcţie, fie apăsând butonulActivează modulul de editare din partea
superioară dreaptă a paginii.
b)
Setare
Funcţia Setări permite modificarea caracteristicilor principale ale paginii de curs
Funcţia Asociază roluri atribuie rolul
fiecărui participant în cadrul cursului. Rolurile în cadrul unui curs pot fi:
Această funcţie listează totalitatea cursanţilor
dintr-un curs, precum şi notele obţinute de aceştia la activităţile
cursului . Lista cu notele poate fi
descărcată ca fişier text sau ca tabel Excel.
e)
Grupuri
Cu ajutorul
funcţiei Creează Grup din cadrul meniului
Grupuri se pot forma echipe de lucru, adăugând utilizatori la grupul nou creatf)
Copii de rezervă şi restaurare
Deşi aceste funcţii sunt folosite rar, ele sunt foarte importante. Odată un curs creat
sau
modificat, este utilă realizarea unei copii
de
rezervă
a
cursului
respectiv şi descărcarea acesteia
în
computerul
personal. Această
operaţie
previne pierderea datelor în cazul în care serverul se defectează,
permiţând restaurarea datelor pe un nou server. De asemenea,
copia de rezervă mai poate fi utilă
pentru a reseta
un curs la forma sa iniţială.Restaurarea cursului se face pornind de la copia de rezervă care a fost creată şi
încărcată ca fişier pe platforma de elearning. Restaurarea se poate face prinştergerea datelor anterioare
din
cadrul cursului sau prin adăugarea
datelor restaurate la cele deja existente.
g)
Import
Cu ajutorul
acestei funcţii se pot importa activităţi şi grupuri din cadrul altor cursuri predate.
h)
Resetare
Resetarea permite ştergerea din cursul
selectat
a
informaţiilor
legate
de utilizatori şi păstrarea
în acelaşi timp a activităţilor şi a
altor setări. Atenţie: după
selectarea parametrilor doriţi din această pagină şi trimiterea cererii, toate informaţiile selectate vor fi şterse
din curs!
i) Rapoarte
Pagina rapoartelor permite verificarea modului în care un cursant (sau toţi
cursanţii) frecventează cursul respectiv. Rapoartele pot fi foarte mari, deoarece orice activitate este înregistrată aici. De aceea, este util să selectaţi în raport fie
un cursant, fie o anumită dată sau o anumită activitate.j) ÎntrebăriCu ajutorul
acestei funcţii se pot crea categoriile
de întrebări şi tipurile de
întrebări care vor fi folosite în testele de verificare.k)
FişiereVizualizarea fişierelor depinde de programele de pe computerul utilizatorului. De exemplu, pentru vizualizarea fişierelor de tip PDF
este
necesară existenţa pe computerul utilizatorului
a programului Adobe Acrobat Reader, fişierele de tip Flash au nevoie de programul Flash Player.l)Profil
Permite modificarea informaţiilor personale conţinute în profilul dumneavoastră.Administrare curs
duminică, 10 februarie 2013
Administrare curs
12:56
ing.IT Nina Dumbrava